Kdz. Ereğli’de yerel basının köklü yayın organlarından biri olan Önder Gazetesi, 35’inci yayın yılına girerken anlamlı bir ziyaretle onurlandırıldı.
Ereğli Gazeteciler Derneği Başkanı Şafak Erel, derneğin Saymanı İlknur Turt ve Şirin Ereğli Gazetesi Muhabiri Serpil Kasapoğlu, 22 Nisan 1992 tarihinde ofset baskıyla günlük olarak yayın hayatına başlayan ve 34 yılı geride bırakarak 35’inci yılına adım atan Önder Gazetesi’ni ziyaret etti.
Heyet, gazetenin Sorumlu Müdürü Mustafa Kemal Bektaş’a kutlama ziyaretinde bulunarak, Önder Gazetesi’nin yıllardır sürdürdüğü “doğru, hızlı ve objektif” yayın anlayışının yerel basın açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.
Ziyarette, Önder Gazetesi’ne yayın hayatında daha nice uzun soluklu ve başarılı yıllar temennisinde bulunuldu.
FOTO GALERİ
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026UNCATEGORİZED
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
39 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
37 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
36 kez okundu
5
ERKEN SEÇİM ÇIKIŞI: DURAL’DAN İKTİDARA SERT MEYDAN OKUMA
35 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.