Kdz. Ereğli Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’nün düzenlediği 17. Grup Gönüllü İtfaiyecilik Eğitimi rekor katılımla başladı.
Kdz Ereğli Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü tarafından düzenlenen ve Türkiye’de bu eğitimi 16 yıldır sürdüren tek ilçe özelliği taşıyan eğitim Gönüllü İtfaiyecilik Eğitimi yoğun ilgi görmeye devam ediyor.
Kdz. Ereğli Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’nün 7 gün askıda kalan duyurusuna 55 kişi başvurdu. Daha önce Cumhuriyet Halk Evleri Eridak sınıfında yapılacağı duyurulan 17. Grup eğitimi yoğun katılımdan dolayı Atatürk Kültür Merkezine alındı.
Açılış konuşmasını yapan İtfaiye Müdürü Muhammet Ali Ateş; “2010 yılında başlattığımız Gönüllü İtfaiyecilik eğitiminde bugüne kadar 568 kişi mezun ettik. Vakitlerinizi ayırıp kursumuza katıldığınız için hepinize teşekkür ediyorum. Bu davranışınız sizlerin ne kadar bilinçli olduğunuzu gösterir. İnşallah bu eğitimler sonunda tatbikatlarda, afetlerde omuz omuza çalışacağız. Bizler Kdz. Ereğli Belediyesi ve İtfaiye Müdürlüğü olarak sizlerin her zaman yanındayız’ dedi.
İtfaiye Amirleri Burak Demirören ve Mehmet Ali Demirkol’un Yanma ve Yangın Bilgisi dersiyle başlayan eğitimler bu hafta sonu doğal afetler dersiyle devam edecek.
FOTO GALERİ
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026UNCATEGORİZED
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
39 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
37 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
34 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
33 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.