Zonguldak Valiliği Şehit Ömer Halisdemir Toplantı Salonu’nda Orman Yangınlarıyla Mücadele Komisyonu toplantısı gerçekleştirildi.
Vali Osman Hacıbektaşoğlu başkanlığında yapılan toplantıya ilgili kurum temsilcileri katıldı. Toplantıda, orman yangınlarına karşı alınacak tedbirler tüm yönleriyle masaya yatırıldı.
Görüşmelerde; yangın öncesi hazırlık süreçleri, yangın anında yürütülecek müdahale çalışmaları ve yangın sonrası yapılacak faaliyetler detaylı şekilde değerlendirildi. Kurumlar arası koordinasyonun önemine vurgu yapılırken, olası risklere karşı hazırlıkların güçlendirilmesi gerektiği ifade edildi.
FOTO GALERİ
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026UNCATEGORİZED
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
39 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
37 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
34 kez okundu
5
ERKEN SEÇİM ÇIKIŞI: DURAL’DAN İKTİDARA SERT MEYDAN OKUMA
34 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.