Zonguldak’ın Alaplı İlçesi’nde yapımı tamamlanan 50 yataklı yeni hastanede inceleme yapan AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt hastanenin kısa sürede tam teşkilatlı hizmet vermeye başlayacağını söyledi.
AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, Yeni binada yürütülen çalışmaları yerinde inceledi, inşaatı yapan firma yetkililerinden bilgi aldı. Hastanede detaylı inceleme yapan Bozkurt vatandaşlara hastanenin hayırlı olması temennisinde bulundu.
SPOR
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026UNCATEGORİZED
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
39 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
37 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
34 kez okundu
5
ERKEN SEÇİM ÇIKIŞI: DURAL’DAN İKTİDARA SERT MEYDAN OKUMA
33 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.