Zonguldak’ın Kdz. Ereğli ilçesinde Kaymakam Fatih Yılmaz, Kandilli Tepesi ile Alacaağzı bölgesi arasında yapılması planlanan bağlantı yolunda incelemelerde bulundu. Çalışmaların planlanan güzergâhında yetkililerden bilgi aldı.
Kaymakam Fatih Yılmaz’a incelemeler sırasında, Gülüç Belediye Başkan’ı Recep Sadık Kara, Kandilli Belediye Başkanı Osman Çakmakoğlu, Ormanlı Belediye Başkan’ı Bayram Başol, Er Maden Müdürü Nuh Baş, Borcam Müdürü Okan Hasçelik, Gökçeler Mahallesi Muhtarı ve belediye meclis üyeleri de katıldı.
Planlanan bağlantı yolunun tamamlanmasıyla birlikte bölgedeki ulaşımın daha güvenli ve hızlı hale gelmesi hedefleniyor. Projeye ilişkin çalışmaların ilgili kurumların koordinasyonuyla sürdürüleceği belirtildi.
FOTO GALERİ
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026UNCATEGORİZED
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
39 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
36 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
34 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
33 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.