AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, TFF 3. Lig play-off rövanş karşılaşmasında Karadeniz Ereğli Belediyespor ile Yozgat Belediye Bozokspor arasında oynanan maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Bozkurt, karşılaşmada sahadan mağlubiyetle ayrılmasına rağmen takımın ortaya koyduğu azim ve mücadeleden dolayı futbolcuları ve teknik ekibi tebrik etti.
Her iki takımın da sahada centilmence mücadele ettiğini belirten Bozkurt, “Bu süreçte büyük emek veren tüm futbolcularımıza ve teknik ekibimize gönülden teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Karadeniz Ereğli Belediyespor’un bugünlere gelmesinde emeği bulunan önceki dönem yönetimi ile mevcut yönetime de teşekkür eden Bozkurt, kulüp için emek veren herkese minnettar olduklarını söyledi.
Bozkurt açıklamasında, birlik ve beraberlik ruhunun devam etmesi halinde Karadeniz Ereğli Belediyespor’un gelecekte daha büyük başarılara imza atacağına inandığını belirterek, camiaya bundan sonraki süreç için başarı dileklerini iletti.

FOTO GALERİ
16 Haziran 2026GENEL
16 Haziran 2026GENEL
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026UNCATEGORİZED
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7640 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4591 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2723 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1807 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1680 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.