DOLAR 46,3038 0.02%
EURO 53,7711 0.14%
ALTIN 6.439,750,41
BITCOIN 3045813-1.18589%
İstanbul
23°

KAPALI

SABAHA KALAN SÜRE

MİLLETVEKİLİ BOZKURT’DAN EREĞLİ BELEDİYESPOR’A DESTEK MESAJI!

MİLLETVEKİLİ BOZKURT’DAN EREĞLİ BELEDİYESPOR’A DESTEK MESAJI!

ABONE OL
Nisan 28, 2026 18:53
MİLLETVEKİLİ BOZKURT’DAN EREĞLİ BELEDİYESPOR’A DESTEK MESAJI!
0

BEĞENDİM

ABONE OL

AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, TFF 3. Lig play-off rövanş karşılaşmasında Karadeniz Ereğli Belediyespor ile Yozgat Belediye Bozokspor arasında oynanan maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Bozkurt, karşılaşmada sahadan mağlubiyetle ayrılmasına rağmen takımın ortaya koyduğu azim ve mücadeleden dolayı futbolcuları ve teknik ekibi tebrik etti.
Her iki takımın da sahada centilmence mücadele ettiğini belirten Bozkurt, “Bu süreçte büyük emek veren tüm futbolcularımıza ve teknik ekibimize gönülden teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Karadeniz Ereğli Belediyespor’un bugünlere gelmesinde emeği bulunan önceki dönem yönetimi ile mevcut yönetime de teşekkür eden Bozkurt, kulüp için emek veren herkese minnettar olduklarını söyledi.
Bozkurt açıklamasında, birlik ve beraberlik ruhunun devam etmesi halinde Karadeniz Ereğli Belediyespor’un gelecekte daha büyük başarılara imza atacağına inandığını belirterek, camiaya bundan sonraki süreç için başarı dileklerini iletti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.