Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, şehir dışından dönerek bugün itibariyle görevine tekrar başladı. Başkan Yardımcıları ve daire müdürleriyle toplantı yapan Başkan Posbıyık, yaz döneminde yapılacak çalışmaları koordine etti. Posbıyık, ayrıca sağlığının gayet yerinde olduğunu belirterek Ereğli halkına selamlarını iletti.
Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 2 haftalık şehir dışı programından dönerek Belediyedeki mesaisine başladı.

Başkan Posbıyık, ilk olarak makamında başkan yardımcıları ve daire müdürleriyle bir toplantı gerçekleştirerek brifing aldı. Yaz döneminde yapılacak çalışmaları koordine eden Başkan Posbıyık, her zaman olduğu gibi hizmetlerin eksiksiz yerine getirilmesi için başkan yardımcıları ve daire müdürlerine talimat verdi.
“SAĞLIĞIM GAYET YERİNDE”
Toplantı sonrası bir açıklamada bulunan Başkan Posbıyık; “Ayağımda bir süredir hissettiğim ağrı nedeniyle doktorumuz tedavimizi gerçekleştirdi. Bel fıtığından şüpheleniyorlar. Kontrollerimiz devam ediyor. Sağlığım gayet yerinde. Doğal olarak bu süreçte bir çok eş, dost arıyor. Her şey yolunda. Halkımıza selamlarımı iletiyorum. Çalışmalarımıza devam ediyoruz” dedi.
FOTO GALERİ
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026UNCATEGORİZED
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
39 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
37 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
36 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
35 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.