DOLAR 46,2888 0.03%
EURO 53,6759 0.2%
ALTIN 6.424,332,35
BITCOIN 30798714.38399%
İstanbul
29°

PARÇALI BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

VALİ HACIBEKTAŞOĞLU MADENCİLERİN BAYRAMINI KUTLADI!

VALİ HACIBEKTAŞOĞLU MADENCİLERİN BAYRAMINI KUTLADI!

ABONE OL
Mayıs 1, 2026 06:25
VALİ HACIBEKTAŞOĞLU MADENCİLERİN BAYRAMINI KUTLADI!
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Genel Maden İşçileri Sendikası’nı (GMİS) ziyaret ederek madencilerin ve tüm işçilerin 1 Mayıs İşçi ve Emekçi Bayramı’nı kutladı.

Vali Hacıbektaşoğlu’nu GMİS Genel Başkan Yardımcısı İsa Mutlu, Genel Sekreter Yener Arslanbuğa, Genel Mali Sekreter Yalçın Yiğit, Kozlu Şube Başkanı Dursun Başbakıcı ve sendika personeli karşıladı. Vali Osman Hacıbektaşoğlu, tüm işçilerin ve sendika yöneticilerinin ve 1 Mayıs İşçi ve Emekçi Bayramı’nı kutladığını söyledi. Devlet olarak her zaman işçilerin ve emekçilerin yanında olduklarını ifade eden Hacıbektaşoğlu, maden işçilerinin ülke ve millet için önemini bildiklerini, deprem ve afetlerde yaptıkları üstün gayret ve çabaların hiçbir zaman unutulmayacağını ve haklarının ödenemeyeceğini belirtti

GMİS Genel Başkan Yardımcısı Mutlu, TÜRK-İŞ programı nedeniyle il dışında bulunan Genel Başkan Hakan Yeşil’in selamlarını ve ziyaret nedeniyle teşekkürlerini Vali Hacıbektaşoğlu’na iletti. 1 Mayıs’ın işçiler için önemine değinen Mutlu, “Sizleri işçilerin, emekçilerin evinde görmekten mutluluk duyuyoruz. Devletimizin bizlerin yanında olduğu görmek bizlere güç katmaktadır. Tüm işçiler adına bizleri unutmayarak bayramımızı kutladığınız için sizlere teşekkür ederiz.” dedi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.