Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Genel Maden İşçileri Sendikası’nı (GMİS) ziyaret ederek madencilerin ve tüm işçilerin 1 Mayıs İşçi ve Emekçi Bayramı’nı kutladı.
Vali Hacıbektaşoğlu’nu GMİS Genel Başkan Yardımcısı İsa Mutlu, Genel Sekreter Yener Arslanbuğa, Genel Mali Sekreter Yalçın Yiğit, Kozlu Şube Başkanı Dursun Başbakıcı ve sendika personeli karşıladı. Vali Osman Hacıbektaşoğlu, tüm işçilerin ve sendika yöneticilerinin ve 1 Mayıs İşçi ve Emekçi Bayramı’nı kutladığını söyledi. Devlet olarak her zaman işçilerin ve emekçilerin yanında olduklarını ifade eden Hacıbektaşoğlu, maden işçilerinin ülke ve millet için önemini bildiklerini, deprem ve afetlerde yaptıkları üstün gayret ve çabaların hiçbir zaman unutulmayacağını ve haklarının ödenemeyeceğini belirtti
GMİS Genel Başkan Yardımcısı Mutlu, TÜRK-İŞ programı nedeniyle il dışında bulunan Genel Başkan Hakan Yeşil’in selamlarını ve ziyaret nedeniyle teşekkürlerini Vali Hacıbektaşoğlu’na iletti. 1 Mayıs’ın işçiler için önemine değinen Mutlu, “Sizleri işçilerin, emekçilerin evinde görmekten mutluluk duyuyoruz. Devletimizin bizlerin yanında olduğu görmek bizlere güç katmaktadır. Tüm işçiler adına bizleri unutmayarak bayramımızı kutladığınız için sizlere teşekkür ederiz.” dedi.

FOTO GALERİ
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026UNCATEGORİZED
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
39 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
37 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
36 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
35 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.