AK Parti Zonguldak Milletvekilli Saffet Bozkurt, Kdz. Ereğli’de yapımı tamamlanan Kdz. Ereğli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ile ilgili açıklamada bulundu.
Bozkurt, merkezin inşaat çalışmalarının tamamlandığını belirterek, cihaz ve tıbbi malzemelerin yerleştirilmesi sürecinin de sona yaklaşmak üzere olduğunu ifade etti.
Yeni hizmet binasının modern ve konforlu yapısıyla hemşehrilere daha kaliteli sağlık hizmeti sunacağını vurgulayan Bozkurt, merkezin çok yakında hasta kabulüne başlayacağını kaydetti.
Kdz. Ereğli’de sağlık altyapısına önemli katkı sağlayacak olan yeni merkezin, bölge halkına hayırlı olması temennisinde bulunuldu.


FOTO GALERİ
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026UNCATEGORİZED
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
39 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
37 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
34 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
33 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.