DOLAR 46,2874 0.15%
EURO 53,6017 -0.16%
ALTIN 6.277,080,31
BITCOIN 29688771.04407%
İstanbul
30°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

TRAFİK VE İLK YARDIM HAFTASI ÇOŞKUYLA KUTLANDI!

TRAFİK VE İLK YARDIM HAFTASI ÇOŞKUYLA KUTLANDI!

ABONE OL
Mayıs 6, 2026 18:53
TRAFİK VE İLK YARDIM HAFTASI ÇOŞKUYLA KUTLANDI!
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Nurdan ve Ahmet Orhan Oğuz İlkokulu’nda düzenlenen etkinliklerde; İlçe Emniyet ve Jandarma ekiplerimizin iş birliğiyle öğrencilerimize trafikte bilinçlenme ve ilkyardımın önemi anlatıldı.

Öğrencilerimizin hazırladığı birbirinden güzel gösteriler; trafik kuralları, saygı ve bilinçli birey olmanın önemini vurgulayarak programa renk kattı. 👏

İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Ü. Gülsüm Balbey Dedeşah, Okul Müdürü Begüm Ercan başta olmak üzere emeği geçen tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize teşekkür etti ve İlçe Emniyet ile Jandarma Teşkilatı Personellerine teşekkür ederek çiçek takdim etti.

Etkinlik kapsamında çocuklarımıza kuralların önemi bir kez daha hatırlatılırken, İlçe Emniyet ve Jandarma Personelimiz yaklaşan Anneler Günü dolayısıyla tüm kadın öğretmenlerimizin ve çalışanlarımızın gününü kutlayarak hediye takdim etti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.