Nurdan ve Ahmet Orhan Oğuz İlkokulu’nda düzenlenen etkinliklerde; İlçe Emniyet ve Jandarma ekiplerimizin iş birliğiyle öğrencilerimize trafikte bilinçlenme ve ilkyardımın önemi anlatıldı.
Öğrencilerimizin hazırladığı birbirinden güzel gösteriler; trafik kuralları, saygı ve bilinçli birey olmanın önemini vurgulayarak programa renk kattı. 👏

İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Ü. Gülsüm Balbey Dedeşah, Okul Müdürü Begüm Ercan başta olmak üzere emeği geçen tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize teşekkür etti ve İlçe Emniyet ile Jandarma Teşkilatı Personellerine teşekkür ederek çiçek takdim etti.
Etkinlik kapsamında çocuklarımıza kuralların önemi bir kez daha hatırlatılırken, İlçe Emniyet ve Jandarma Personelimiz yaklaşan Anneler Günü dolayısıyla tüm kadın öğretmenlerimizin ve çalışanlarımızın gününü kutlayarak hediye takdim etti.

FOTO GALERİ
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026UNCATEGORİZED
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7639 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4588 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2716 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1804 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1678 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.