Kdz. Ereğli Belediyesi, Halil Posbıyık’ın başkanlığında her yıl olduğu gibi bu yılda 350 bin ata tohumu fidesini halkla buluşturuyor. 15 Mayıs 2026 Cuma günü saat 11.00’de Atatürk Anıtı önünde vatandaşlara ücretsiz domates, biber, patlıcan ve salatalık fidesi dağıtılacak.
Kdz. Ereğli Belediyesi, ata tohumundan ürettiği 350 bin fideyi vatandaşlarla buluşturacak. Domates, biber, patlıcan ve salatalık fideleri, 15 Mayıs 2026 Cuma günü saat 11.00’de Atatürk Anıtı önünde ücretsiz olarak dağıtılacak.
Sağlıklı ve doğal tarımı desteklemek amacıyla 2020 yılında ata tohumu üretimine başlayan Kdz. Ereğli Belediyesi, 2024 yılında belediye tesislerinde kurduğu Tohum Bankası ile çalışmalarını daha da büyüttü. Belediye seralarında özenle yetiştirilen ata tohumu fideleri bu yıl da vatandaşlara ücretsiz ulaştırılacak.
Halka dağıtılacak ücretsiz Ata Tohumu fideleri, vatandaşların hem organik ürünlere kavuşmasını sağlayacak hem de ata tohumlarının bağ ve bahçelerde gelişmesine imkan verecek.
Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, domates, biber, patlıcan ve salatalık fidelerinin dağıtımının 15 Mayıs 2026 Cuma günü saat 11.00’de Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirileceğini belirterek tüm vatandaşları fide dağıtımına davet etti.
FOTO GALERİ
16 Haziran 2026GENEL
16 Haziran 2026GENEL
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026UNCATEGORİZED
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
39 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
38 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
36 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
36 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.