Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından Ereğli ilçesinde üreticilere yönelik fide dağıtım töreni gerçekleştirildi. İl Müdürü Nihat Ağan ve protokol üyelerinin katılımıyla düzenlenen programda, Tarım Arazilerinin Kullanımının Etkinleştirilmesi (TAKE) Projesi kapsamında üreticilere domates ve biber fideleri teslim edildi.
Bölgesel Etkinlik Takvimi
Bakanlık tarafından yüzde 75 hibe, üreticiler tarafından ise yüzde 25 katkı payı ile yürütülen proje çerçevesinde, Zonguldak genelinde toplam 124 bin 130 adet domates ve biber fidesi toprakla buluşturuluyor.
Ereğli özelinde ise daha önce dağıtılan 10 bin fideye ek olarak, bugün 16 bin 666’sı biber ve 10 bin 664’ü domates olmak üzere toplam 27 bin 330 fide üreticilere teslim edildi. Böylece ilçede toplam 37 bin 330 domates ve biber fidesi üretime kazandırılmış olacak.
Proje kapsamında Ereğli’de yaklaşık 6 milyon 750 bin TL’lik tarımsal hasıla elde edilmesi öngörülüyor.
Yetkililer, son 4 yılda Ereğli’de çiftçilere toplam 160 milyon TL destek sağlandığını belirterek, tarımsal üretimi güçlendirmek ve sürdürülebilir tarımı desteklemek amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.


FOTO GALERİ
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026UNCATEGORİZED
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
39 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
37 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
34 kez okundu
5
ERKEN SEÇİM ÇIKIŞI: DURAL’DAN İKTİDARA SERT MEYDAN OKUMA
34 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.