DOLAR 46,3018 0.02%
EURO 53,7334 0.07%
ALTIN 6.439,250,40
BITCOIN 3038762-1.2267%
İstanbul
24°

KAPALI

SABAHA KALAN SÜRE

TOPALOĞLU “BİR BAYRAMA DAHA YOKSULLUK İÇİNDE GİRİYORUZ”

TOPALOĞLU “BİR BAYRAMA DAHA YOKSULLUK İÇİNDE GİRİYORUZ”

ABONE OL
Mayıs 21, 2026 17:53
TOPALOĞLU “BİR BAYRAMA DAHA YOKSULLUK İÇİNDE GİRİYORUZ”
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kurban Bayramı yaklaşırken Tüketici Hakları Derneği Zonguldak Şube Başkanı Ali Topaloğlu, dar gelirli vatandaşların bayram coşkusundan uzak kaldığını belirterek sert eleştirilerde bulundu.

Topaloğlu, “Zengine bayram, fakire çile! İktidar oyları bizden alıyor ama sermayeye hizmet ediyor” diyerek, yoksul tüketicilerin çocuklarına ve torunlarına bir şey alamamanın üzüntüsünü yaşadığını, ulaşımın ateş pahası olduğunu vurguladı.

Açıklamasında, iktidarın sermayeye yönelik düzenlemelerle zenginleri koruduğunu, emekli ve asgari ücretliler için hiçbir girişimde bulunmadığını ifade eden Topaloğlu, “Artık bayramlar tatiller zenginler için. Biz kendi ülkemizde bereketli topraklarda yoksulluğa mahkûm edildik” dedi.

Topaloğlu, hükümete çağrıda bulunarak yoksul ve dar gelirli tüketicilerin satın alma gücünün artırılması gerektiğini söyledi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.