Zonguldak’ın Karadeniz Ereğli ilçesi’ n de uzun yıllardır kiralık binada hizmet veren Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 16 Mayıs 2026 tarihi itibariyle yeni yapılan modern kendi hizmet binasında vatandaşlara sağlık hizmet vermeye başlayacak.
Zonguldak İl Sağlık Müdürü Uzm.Dr. Mustafa Özkan Gün yapmış olduğu açıklamada “Kdz. Ereğli İlçemizde yaklaşık üç yıl önce yapımına başlanan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi yeni hizmet binamız inşaatı tamamlanmıştır. Halkımıza daha iyi hizmet sunabilmek için 30 Üniteli olarak tasarlanan modern hizmet binamız 16 Mayıs 2026 tarihi itibariyle yeni adresi olan Kdz. Ereğli Devlet Hastanesi yanında bulunan, Ömerli Mahallesi Kaynarca Caddesi No. 299 adresinde halkımıza sağlık hizmeti vermeye başlayacaktır.” denildi.

FOTO GALERİ
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026UNCATEGORİZED
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
38 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
35 kez okundu
5
ERKEN SEÇİM ÇIKIŞI: DURAL’DAN İKTİDARA SERT MEYDAN OKUMA
34 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.