Zonguldak’ın Kdz. Ereğli ilçesi’ n de Anadolu Lisesi Görsel Sanatlar Sergisi, öğrencilerin sanata olan bakışını, hayal gücünü ve emeklerini yansıtan birbirinden özel eserlerle sanatseverlerle buluştu. Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen sergide öğrencilerin ortaya koyduğu çalışmalar büyük beğeni topladı.
Programa İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Ü. Gülsüm Balbey Dedeşah katılarak öğrencilerin eserlerini ilgiyle inceledi. Şube Müdürü Dedeşah, serginin hazırlanmasında emeği geçen Okul Müdürü Faruk Yavuz Yiğitoğlu’na, Görsel Sanatlar Öğretmenleri Zahide Yazıcı ve Mithat Arabacı’ya teşekkür ederek öğrencileri tebrik etti.



FOTO GALERİ
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026UNCATEGORİZED
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7640 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4591 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2722 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1807 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1680 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.