Kurban Bayramı’nın sona ermesiyle birlikte Karadeniz Ereğli Devlet Hastanesi acilinde yoğunluk yaşanıyor.
Kurban Bayramı’nın sona ermesiyle birlikte Karadeniz Ereğli Devlet Hastanesi acilinde yoğunluk yaşanıyor. Sabahın erken saatlerinden itibaren acil servislerde uzun kuyruklar oluştu.
Vatandaşlar ise uzun bekleme sürelerinden şikâyet ederken, sağlık çalışanlarının özverili çabaları dikkat çekti. Hastane yönetimi, yoğunluğun birkaç gün içinde normale dönmesini beklediklerini ifade etti.


FOTO GALERİ
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026UNCATEGORİZED
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
39 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
37 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
36 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
35 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.