Karadeniz Ereğli Devlet Hastanesi’nin hemen alt tarafına yapımı tamamlanan Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi taşınma işlemleri başlıyor.
AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, Ankara’da makamında ağırladığı Karadeniz Ereğli Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Başhekimi Ertuğ Çetin ile son gelişmeleri değerlendirdi.
Saffet Bozkurt, konuya ilişkin şu açıklamayı yaptı:
“Kdz. Ereğli Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Başhekimi Ertuğ Çetin hocamıza ziyaretleri için teşekkür ediyorum. Gerçekleştirdiğimiz görüşmede, ilçemize sağlık alanında önemli katkılar sunacak olan yeni Ağız ve Diş Sağlığı Hastanemizin yarın başlayacak olan taşınma süreci, fiziki hazırlıkları, teknik altyapı çalışmaları ve vatandaşlarımıza daha kaliteli sağlık hizmeti sunulmasına yönelik planlamalar hakkında görüştük.”

FOTO GALERİ
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026UNCATEGORİZED
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
38 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
35 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
34 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.