19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı tüm yurtta olduğu gibi Kdz.Ereğli’ de de coşkuyla kutlandı.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı saat 10.30’da Atatürk Anıtı’na ‘çelenk sunma’ töreniyle başladı. Saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından buradaki tören sona erdi.
Bayramın kutlama programı ise Şehit Vefa Karakurdu Stadında gerçekleştirildi.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından Şehit Vefa Karakurdu Stadı’nda düzenlenen programa Kdz.Ereğli Kaymakamı Fatih Yılmaz, AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt ve ilçe protokolü katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Âdem Çelik tarafından günün anlam ve önemine ilişkin konuşma gerçekleştirildi.
Çelik, “19 Mayıs, sadece bir tarih değil, aynı zamanda milletimizin bağımsızlık azminin, kararlılığının ve inancının simgesidir. Bu kutlu gün, esaret zincirlerini kırmak üzere atılan ilk adımdır. Bu büyük mücadelenin temelinde millet sevgisi, özgürlük tutkusu ve sarsılmaz bir inanç vardır. Sevgili gençler: Siz bu aziz milletin umudu, yarının güçlü Türkiye’sinin mimarlarısınız. Sizden beklentimiz tarihini iyi bilen, değerlerine sahip çıkan, çağın gerekliliklerini takip eden, üretken, sorumluluk sahibi bireyler olarak ülkemizi daha ileriye taşımanızdır. Sporun birleştirici gücünden, bilimin aydınlatıcı yolundan ve kültürümüzün köklü mirasından beslenerek daha güçlü bir toplum inşa edeceğinize yürekten inanıyoruz. Bu anlamlı günde başta Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere Kurtuluş Savaşı’mızın tüm kahramanlarını, aziz şehitlerimizi ve gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyor siz değerli katılımcıların ve aziz milletimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum. Ne mutlu Türk’üm diyene.”
Program kapsamında halk oyunları gösterileri, çeşitli yarışmalar ve atletizm gösterileri bayrama katılanlar tarafından ilgi ve coşkuyla izlendi.

AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, Kaymakam Fatih Yılmaz ve beraberindeki ilçe protokolü alanda kurulan stantları gezerek öğrencilerle bir araya geldiler.


FOTO GALERİ
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026UNCATEGORİZED
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
39 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
37 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
36 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
35 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.