Kdz. Ereğli Belediyesi, Kaletepe ve Kestaneci ile Dostluk Piknik alanlarını 25 Mayıs Pazartesi gününden itibaren halkın hizmetine sunacak.
Kdz. Ereğli Belediyesi, halkın gezip görmesi ve hizmetlerden faydalanabilmesi için Kaletepe ve Kestaneci ile Dostluk Piknik alanlarını bayramdan önce 25 Mayıs Pazartesi gününden itibaren halkın hizmetine açıyor.
Belediyenin ilgili müdürlükleri halka en iyi hizmetin sunulabilmesi için Kaletepe ve piknik alanlarında hazırlıklarını son aşamaya getirdi. Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın talimatıyla Kaletepe ve piknik alanlarının sezon açılışları öne çekilerek bayramda da halkın hizmetinde olabilmesi için 25 Mayıs Pazartesi günü saat 11’den itibaren halkın hizmetine sunulacak.
Kaletepe ise saat 11.00 – 19.00 arası halkın ziyaretine açık olacak.

FOTO GALERİ
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026UNCATEGORİZED
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
38 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
35 kez okundu
5
ERKEN SEÇİM ÇIKIŞI: DURAL’DAN İKTİDARA SERT MEYDAN OKUMA
34 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.