Gülüç Belediyesi tarafından tarımsal üretimi desteklemek ve ata tohumlarını gelecek nesillere taşımak amacıyla düzenlenen 15 bin adet ata tohumu fide dağıtımı yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Etkinlik kapsamında vatandaşlarla bir araya gelen Gülüç Belediye Başkanı Sadık Recep Kara, fideleri vatandaşlara bizzat dağıttı. Doğal üretimin teşvik edildiği organizasyonda, hem üreticilere destek sağlandı hem de ata mirası tohumların yeniden toprakla buluşması hedeflendi.
Programda konuşan Başkan Kara, üretimin ve emeğin önemine dikkat çekerek, “Üreten, emek veren ve toprağına sahip çıkan her vatandaşımızın yanında olmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Gülüç Belediyesi yetkilileri, tarımsal kalkınmayı destekleyen projelerin devam edeceğini belirterek, ilçede üretimi artırmaya yönelik çalışmaların süreceğini ifade etti.



SPOR
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026UNCATEGORİZED
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
40 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
38 kez okundu
3
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
35 kez okundu
4
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
5
ERKEN SEÇİM ÇIKIŞI: DURAL’DAN İKTİDARA SERT MEYDAN OKUMA
34 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.