Kurban Bayramı’nın son gününde, vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamak amacıyla Zonguldak genelinde emniyet ve jandarma ekipleri görevlerini aralıksız sürdürüyor.
Zonguldak Valiliği tarafından yapılan açıklamada, bayram süresince trafik ve asayiş tedbirlerinin titizlikle uygulandığı belirtilirken, il genelinde 1.627 personel ve 209 ekibin sahada görev yaptığı ifade edildi.
Özellikle bayram tatilinin sona ermesiyle birlikte dönüş yolculuğuna çıkan sürücülere önemli uyarılarda bulunan Valilik, trafik güvenliği için hız limitlerine uyulması, emniyet kemeri kullanımının ihmal edilmemesi, takip mesafesinin korunması ve yorgun şekilde araç kullanılmaması gerektiğini vurguladı.
Yetkililer, vatandaşların güvenli bir şekilde sevdiklerine kavuşabilmeleri için denetim ve kontrollerin aralıksız devam edeceğini belirterek tüm sürücülere iyi yolculuklar diledi.
FOTO GALERİ
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GENEL
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026UNCATEGORİZED
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7639 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4589 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2716 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1805 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1678 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.