Zonguldak İl Sağlık Müdürlüğü, salgın hastalıklara karşı vatandaşları uyardı. Belediye hoparlörlerinden yapılan anonsta, kaynağı belli olmayan suların kullanılmaması çağrısı yapıldı.
Zonguldak İl Sağlık Müdürlüğü, salgın hastalıklara karşı vatandaşları uyardı. Belediye hoparlörlerinden yapılan anonsta, kaynağı belli olmayan suların kullanılmaması çağrısı yapıldı.
Mahalle aralarındaki çeşme, kuyu, akarsu ve tanker gibi kaynaklardan su içilmemesi gerektiği vurgulandı. Ayrıca kurban atıklarının dere, akarsu ve çeşme kenarlarına bırakılmaması konusunda vatandaşlar uyarıldı.
Anonsta şu ifadelere yer verildi: “Kurban atıklarını dere, akarsu, çeşme gibi su kaynaklarının yakınına bırakmayalım. Kaynağı belli olmayan suları kullanmayalım. Mahalle ve köylerdeki çeşme, kuyu, tanker, gölet ve akarsu gibi su kaynaklarından su içmeyelim. Sağlığımız için çevremizi temiz tutalım.”
FOTO GALERİ
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GENEL
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026UNCATEGORİZED
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026
1
KDZ.EREĞLİ VOLEYBOLSPOR KULÜBÜ’N DEN BÜYÜK BAŞARI!
39 kez okundu
2
KAFES BALIKÇILIĞI PROJESİNE EREĞLİ’DEN RET!
36 kez okundu
3
KURTULUŞ AYYILDIZ’DAN EREĞLİ KÜLTÜRÜNE ÖNEMLİ KATKI!
35 kez okundu
4
EREĞLİ’DEN TÜBİTAK FİNALLERİNDE GURURLANDIRAN BAŞARI
34 kez okundu
5
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ ARTIK YENİ YERİNDE
33 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.